شروع به كار نمایشگاه آنلاین كار در كشور

شروع به كار نمایشگاه آنلاین كار در كشور

به گزارش ایزو وب نخستین نمایشگاه آنلاین كار برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها در چارچوب نرم افزاری شروع به كار كرد.



به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، در نمایشگاه آنلاین كار كه در اپلیكیشن "تلنت كوچ" از جانب یكی از شركت های فناور عرضه شده است، فرصت های شغلی مناسب برای دانشجویان، افراد بدون سابقه كار و تازه فارغ التحصیلان معرفی شده است. متقاضیان می توانند با ثبت نام مجانی در این اپلیكیشن و شركت در نمایشگاه كار آنلاین، برای فرصت های شغلی كه از سوی شركت های معتبر و شناخته شده ای عرضه شده است، اقدام نمایند.

افرادی كه رزومه شان تایید می شود، برای مصاحبه دعوت می شوند گه در جلسه مصاحبه فرد به مدت ۱۵ دقیقه برای مصاحبه ویدیویی آنلاین با شركت مورد نظر حاضر می شوند. امكان حضور در چندین مصاحبه در یك روز در این نرم افزار هم فراهم گشته است.

از سوی دیگر، شركت ها هم می توانند با هزینه كمتر نسبت به سایر نمایشگاه های كار، در این اپلیكیشن غرفه هایی مجازی برای خود تهیه كنند و ضمن معرفی برند خود به كارجویان، در حین مصاحبه آنها را ارزیابی كنند.

سالانه یك میلیون نفر از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند كه خیلی از آنها برای اشتغال با مشكل مواجهند. این نرم افزار با هدف توانمندسازی دانشجویان حین تحصیل، در نظر دارد تا آنها را به كمك فرصت های كارآموزی، تور شركت ها و جلسات گپ و گفت با مدیران، با فضای كار و انواع مشاغل آشنا كند تا این افراد بعد از فارغ التحصیلی آماده جذب باشند و با سهولت بیشتری وارد باز كار شوند.




1397/10/30
13:17:36
5.0 / 5
2640
تگهای خبر: شركت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
ایزو وب
ISO Web