دبیر ستاد رفع موانع تولید اعلام كرد:

تسهیلات جدید برای تولیدكنندگان طلبكار از دولت

تسهیلات جدید برای تولیدكنندگان طلبكار از دولت

به گزارش ایزو وب دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: بانك یا دستگاه پول ستان اجازه ندارد اقدامی حقوقی یا اجرایی ضد واحدهای تولیدی طلبكار از دستگاههای دولتی یا نهادهای عمومی انجام دهد.



به گزارش ایزو وب به نقل از وزارت صمت، هفتاد و هشتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با مبحث نحوه پشتیبانی از واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی برگزار گردید.
میثم زالی در این نشست ضمن اشاره به رویه اشتباهی که برخی مؤسسات و شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان دارند، اظهار داشت: متأسفانه برخی دستگاه ها که طرف حساب تولیدکنندگان هستند، بعد از انجام تعهدات تولیدکننده، پرداخت ها را ماه ها به تأخیر می اندازند و از آن سو واحد تولیدی که مطالبات خویش را دریافت نکرده از جانب بانک ها و دستگاههای پول ستان برای تسویه بدهی خود تحت فشار قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی که واحد تولیدی به هر روشی توانسته تولید خویش را حفظ کند، باید با تصویب مصوبات حمایتی مانند همین مصوبه تهاتر بدهی، از واحدهای تولیدی حمایت همه جانبه انجام داد.
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اضافه کرد: در صورت تصویب نهایی این مصوبه، بانک یا دستگاه پول ستان اجازه ندارد اقدامی حقوقی یا اجرایی ضد واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاههای دولتی یا نهادهای عمومی انجام و یا محدودیت هایی ضد واحد اعمال نماید.


منبع:

1399/08/18
13:27:19
5.0 / 5
1111
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ایزو وب
ISO Web