وزیر راه خبرداد:

ساخت نخستین برج مراقبت سیار توسط یك شركت ایرانی

ساخت نخستین برج مراقبت سیار توسط یك شركت ایرانی

به گزارش ایزو وب وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: توجه به تولید و استفاده از ظرفیت های داخلی كشور به یك باور و فرهنگ سازمانی در این وزارتخانه تبدیل گشته است.



به گزارش ایزو وب به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بامداد امروز ششم مردادماه ۱۳۹۹، محمد اسلامی در آئین رونمایی از برج مراقبت پرواز سیار فرودگاهی تولید داخل با اشاره به این مساله که توجه به تولید و ظرفیت های داخلی کشور به یک باور و فرهنگ سازمانی در این وزارتخانه تبدیل گشته است، گفت: در این چارچوب روز گذشته چهارمین مرحله تولیدات داخل حوزه ریلی در راه آهن توسط صنایع سازنده تحویل داده شدند.
وی اضافه کرد: امروز هم در بخش مراقبت های پروازی و ناوبری برای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نخستین برج مراقبت موبایلی پیشرفت کشور که توسط یک شرکت داخلی ساخته شده است، تحویل این شرکت شد.
این عضو کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد: توجه به ساخت تولید و استفاده از ظرفیت های داخلی برای وزارت راه و شهرسازی از اهمیت ویژه ای دارد چونکه چرخ حرکت توسعه کشور بواسطه فشارهای طاقت فرسا و تحریم ها نباید کند شود.
وی افزود: به همین خاطر همیشه از فرصت تحریم ها باید برای جهش استفاده گردد تا با تکنولوژی های به کار گرفته شده، تجهیز و توسعه فرودگاه ها با سرعت بالاتر و اطمینان بیشتری تحصیل شود.
وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک به همه دست اندرکاران در تولید این سامانه گفت: دراین زمینه سفارش های بیشتری توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواشناسی بابت بهره گیری از رادار و سیستم های مراقبت پرواز در اختیار تولیدکننده ایرانی گذاشته خواهد شد.
وی اضافه کرد: این نقطه آغازی است که بتوان به شکل گسترده تر در همه ابعاد حوزه های حمل و نقل در جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از ظرفیت های داخل، بهره برده شود و به سمت یک سیستم یکپارچه و هوشمند حمل و نقل در کشور حرکت نماییم.


منبع:

1399/05/06
15:10:27
5.0 / 5
1645
تگهای خبر: تكنولوژی , توسعه , تولید , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web