از طلا، سكه و ارز چه خبر؟

از طلا، سكه و ارز چه خبر؟

ایزو وب: امروز قیمت جهانی و داخلی طلا افزایش و قیمت ارز ثابت ماند.


به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.
همین طور هر عدد نیم سكه به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز)، ربع سكه ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و هر عدد سكه یك گرمی به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۴۱ هزار و ۷۶۳ تومان (۴۷۶۳ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۳۱.۱۸ دلار (۴۱.۱۸ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

آرامش در بازار ارز
اما بازار ارز كماكان آرام است و قیمت ها چند روزی است كه تغییر نكرده است.
صرافی های مجاز بانك مركزی كه بعد از تعطیلات نوروزی قیمت ارز را اعلام كردند، امروز (سه شنبه) قیمت دلار و یورو را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.
بر این اساس، قیمت خرید هر دلار آمریكا در صرافی های مجاز بانك مركزی امروز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان است.
همین طور این صرافی ها هر یورو را به قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریده و در مقابل با قیمت ۱۷ هزار تومان می فروشند.
قیمت خرید ارز در بانك ها نیز اندكی كمتر از قیمت خرید در صرافی های مجاز بانك مركزی است؛ هرچند كه به سبب شیوع ویروس كرونا در كشور، هم اكنون تلاش می شود كه كمترین مراجعه به شعب بانكی صورت گیرد.




منبع:

1399/01/26
23:24:58
5.0 / 5
1622
تگهای خبر: بازار , بانك , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web