عیدی و افزایش حقوق كاركنان در سال ۹۹ مشخص شد

عیدی و افزایش حقوق كاركنان در سال ۹۹ مشخص شد

به گزارش ایزو وب طبق پیشبینی های انجام شده در لایحه بودجه سال آینده مبلغ عیدی كاركنان حدود یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و افزایش حقوق آنها به صورت متوسط ۱۵ درصد خواهد بود.


به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، دولت لایحه بودجه سال آینده را نیمه آذرماه به مجلس می برد و بر این اساس چندی قبل بخشنامه مربوط به پیشبینی بودجه را به دستگاه ها ابلاغ نمود. اخیرا هم ضوابط مالی تنظیم لایحه بودجه اعلام شده است.
بر این اساس مبلغ پاداش آخر سال (عیدی) در بودجه سال آینده حدود یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیشبینی شده است. البته باید این مبلغ در نهایت به تصویب هیأت وزیران برسد.
مبلغ عیدی كاركنان پارسال حدود ۹۳۲ هزارتومان و برای امسال حدود یك میلیون و ۷۸ هزار تومان پیشبینی شده كه باید در نهایت با تصویب هیأت دولت پرداخت گردد.
افزایش حقوق كاركنان در سال آینده هم به صورت متوسط ۱۵ درصد است كه البته این رقم هم باید در مجلس مصوب شود.
افزایش حقوق و دستمزد مشمولان قانون كار هم ۱۵ درصد تعیین شده كه رقم قطعی آن به تصویب شورایعالی كار می رسد.
همینطور اعتبار مأموریت داخلی و خارجی كاركنان حداكثر معادل پیشبینی عملكرد سرانه اعتبار سال جاری باید در دستگاه ها پیشبینی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام گردد.
اعداد و ارقام اعلام شده در ضوابط بودجه مبنایی است كه تا دستگاه ها بتوانند بودجه خویش را برپایه آن تخمین زده و به سازمان برنامه و بودجه اعلام كنند تا بتواند بر اساس آن اعداد و ارقام لایحه بودجه سال آینده را تعیین تكلیف كند.



1398/07/26
17:59:00
5.0 / 5
1425
تگهای خبر: آینده , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
ایزو وب
ISO Web