در پایان معاملات روز گذشته رقم خورد؛

‏‬ورود شاخص كل به كانال ۲۱۷ هزار واحدی، شاخص بورس در مدار صعود

‏‬ورود شاخص كل به كانال ۲۱۷ هزار واحدی، شاخص بورس در مدار صعود

ایزو وب: شاخص بورس تهران درانتها معاملات روز گذشته با افزایش 3259 واحدی به عدد 217 هزار و 573 واحد و شاخص هم وزن نیز با افزایش 1254 واحدی به عدد 49 هزار و 689 واحد رسید.



به گزارش ایزو وب به نقل از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران درانتها معاملات روز گذشته یكشنبه (۶ خرداد) با افزایش ۳۲۵۹ واحدی به عدد ۲۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد و شاخص هم وزن نیز با افزایش ۱۲۵۴ واحدی به عدد ۴۹ هزار و ۶۸۹ واحد رسید. شاخص بازار اول روی عدد ۱۶۲ هزار و ۳۸۲ واحد ایستاد و شاخص بازار دوم با ۶۳۲۲ واحد افزایش به كانال ۴۲۳ هزار واحدی وارد شد. آیفكس نیز عدد ۲ هزار و ۷۱۵ واحدی را ثبت نمود.
روز گذشته با دست به دست شدن سه میلیارد و ۲۴۲ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۸۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به ۸۳۲ میلیارد تومان رسید.
همچنین در معاملات یكشنبه، نمادهای همراه، فملی و كگل به ترتیب با ۱۷۹، ۱۶۷ و ۱۴۳ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای ونوین، پكرمان و كنور به ترتیب با ۴۴، ۲۳ و ۱۶ واحد كاهش بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را ثبت كردند. همین طور وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو و وخارزم پربیننده ترین نمادهای بورسی بودند. در تمام كرد و ستد امروز بورس تهران، فلزات برترین گروه صنعت شد و بانك و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
تدپیكس روز گذشته در حالی به مدار رشد بازگشت كه تحت تأثیر حذف تدریجی تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، سوژه تجدید ارزیابی دارایی ها و صورت های مالی مثبت شركت ها قرار داشت.


منبع:

1398/03/06
19:30:03
5.0 / 5
1915
تگهای خبر: بازار , بانك , بورس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ایزو وب
ISO Web