در نشست كمیسیون تلفیق

ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه ۹۸ رفع شد

ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه ۹۸ رفع شد

ایزو وب: یك عضو كمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ از رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ آگاهی داد و اظهار داشت كه بررسی این موارد در دستور كار جلسه فردا (یكشنبه) مجلس قرار می گیرد.


سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: جلسه بامداد امروز كمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ برای رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ با حضور آقای كدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان و آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد.
وی ادامه داد: در این نشست كمیسیون تلفیق برای تأمین نظر شورای نگهبان ایرادات را رفع كرد كه البته عمده ایرادات، ویرایشی یا مغایرت با برنامه ششم یا ابهام بود كه برطرف شد و البته نظر دولت و شورای نگهبان هم در رفع ایرادات لحاظ شد.
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح كرد: در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان ضمن رفع ابهامات و اصلاح ایرادات ویرایشی مقرر شد مصوبه مربوط به تبصره ۱۶ لایحه بودجه درباب بخشودگی جرایم بانكی موكول به تشخیص كمیته مربوطه شود و برخی ارقام و مبالغ باز به صورت مشخص در بودجه ذكر شد.
ذوالقدر تصریح كرد: با اتمام رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان، اصلاحیه كمیسیون تلفیق چاپ شده و در اختیار نمایندگان قرار می گیرد و فردا (یكشنبه) در دستور كار مجلس قرار خواهد گرفت.



1397/12/18
14:47:57
5.0 / 5
1637
تگهای خبر: بانك , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ایزو وب
ISO Web