هیچ معافیتی داده نخواهد شد؛

آمریكا از هند خواست واردات نفت خود از ایران را متوقف كند

آمریكا از هند خواست واردات نفت خود از ایران را متوقف كند

ایزو وب: یك مقام ارشد وزارت كشور آمریكا اظهار داشت كه ایالات متحده اصرار دارد كه هند و تمام خریداران دیگر نفت خام ایران، باید تا ۴ نوامبر واردات خود از ایران را به صفر برسانند.



به گزارش ایزو وب به نقل از مهر به نقل از هندوستان تایمز، سه شنبه شب یك مقام ارشد وزارت كشور آمریكا اظهار داشت كه ایالات متحده اصرار دارد كه هند و تمام خریداران دیگر نفت خام ایران، باید تا ۴ نوامبر واردات خود از ایران را به صفر برسانند. وی همینطور اخطار داد كه علی رغم آن چه قبلا در دوره قبلی تحریم ها رایج بود، هیچ معافیتی از تحریم ها داده نخواهد شد.
این مقام دولتی اظهار داشت كه این پیام تا حالا به متحدان ما در اروپا و آسیا ارسال شده است و تیمی تلفیقی از مقامات وزارت كشور و خزانه داری آمریكا، در هفته های آینده، از چین، هند و سایر كشورها دیدار خواهند كرد.
این مقام دولتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هند و چین در معرض تحریم هایی قرار خواهند گرفت كه بقیه كشورها هم با آن مواجهند... و بله ما از آنها مطمئنا خواهیم خواست كه واردات نفت آنها از ایران بدون چون و چرا به صفر برسد.
او ادامه داد: من در مورد این كه بگویم هیچ معافیتی داده نخواهد شد مردد هستم، اما موضع اولیه ما این است كه خیر، هیچ معافیتی داده نخواهد شد.

1397/04/06
14:41:34
5.0 / 5
1727
تگهای خبر: واردات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
ایزو وب
ISO Web