الگوهای اقتصاد مقاومتی؛

كمك ۴ و هفت دهم میلیاردی دولت آمریكا به كشاورزان آسیب دیده از تعرفه ها

كمك ۴ و هفت دهم میلیاردی دولت آمریكا به كشاورزان آسیب دیده از تعرفه ها

ایزو وب: دپارتمان كشاورزی آمریكا اعلام نمود بسته كمك كشاورزی این اداره شامل پرداخت مستقیم ۴.۷ میلیارد دلار به كشاورزان خواهد بود تا به آنها در جبران خسارت های ناشی از تعرفه ها كمك نماید.



به گزارش ایزو وب به نقل از مهر به نقل از رویترز، دپارتمان كشاورزی آمریكا اعلام نمود بسته كمك كشاورزی این اداره شامل پرداخت مستقیم ۴.۷ میلیارد دلار به كشاورزان خواهد بود تا به آنها در جبران خسارت های ناشی از تعرفه های تلافی جویانه وضع شده بر صادرات آمریكا در این فصل كمك نماید.
معاون تولیدات كشاورزی و نگهداری، وزیر كشاورزی آمریكا، بیل نورسی، در كنفرانس تلفنی اظهار داشت: قسمت بزرگی از این پرداخت ها (۳.۶ میلیارد دلار) به كشاورزان دانه سویا تعلق خواهد گرفت. این میزان برابر با ۱.۶۵ دلار به ازای هر بوشل (معادل ۳۵.۲ لیتر) ضرب در ۵۰ درصد تولید مورد انتظار می باشد.
معولا به صورت سنتی، چین ۶۰ درصد صادرات دانه سویای آمریكا را خریداری می كرد. اما از زمان وضع تعرفه های تلافی جویانه چین بر كالاهای آمریكایی كه به دنبال وضع تعرفه بر كالاهای چینی توسط ترامپ صورت گرفت، این بازار تا حدود زیادی از دسترس خارج شده است.
سونی پردو، وزیر كشاورزی آمریكا اظهار داشت: در صورت ضرورت در مورد پرداخت های بیشتر در ماه های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
بسته كمك ۱۲ میلیارد دلاری قبلی كه در ماه جولای اعلام شده بود هم شامل پرداخت ۸۶ سنت به ازای هر بوشل از ذرت خوشه ای، ضربدر ۵۰ درصد از تولید، ۱ سنت برای هر بوشل از ذرت معمولی، ۱۴ سنت برای هر بوشل از گندم و ۶ سنت برای هر پوند كتان، می باشد.
نورسی اظهار داشت كه پرداخت های مربوط به دامداران هم ۸ دلار به ازای هر خوك، ضربدر ۵۰ درصد تولید اول آگوست خواهد بود، درحالی كه تولیدكنندگان لبنیات ۱۲ سنت به ازای هر صد پوند وزن از تولیدات خود دریافت خواهند كرد.

1397/06/07
13:31:46
5.0 / 5
1734
تگهای خبر: تولید , صادرات , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
ایزو وب
ISO Web