پول راه قزوین-الموت- تنكابن كجا خرج شده؟

پول راه قزوین-الموت- تنكابن كجا خرج شده؟

ایزو وب: مدیركل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام نمود: در بعضی رسانه ها از برداشت ۵۰ میلیارد تومانی از اعتبارات پروژه راه قزوین-الموت- تنكابن و تخصیص آن به پروژه تونل سازی در اصفهان اطلاع داده اند كه روز گذشته بر مبنای پیگیری كه داشتم متوجه شدم این مورد صحت ندارد.


مسعود حق لطفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار نمود: در بعضی از رسانه ها خانم زرآبادی از برداشت ۵۰ میلیارد تومانی از اعتبارات پروژه راه «قزوین-الموت- تنكابن» و تخصیص آن به پروژه تونل سازی در اصفهان اطلاع داده اند كه روز گذشته بر مبنای پیگیری كه داشتم این مورد صحت ندارد.

وی افزود: شركت ساخت زیربناها مجری پروژه «قزوین- الموت- تنكابن» است كه با پرسش از مجری پروژه این مورد تكذیب شده است و اگر منبع این خبر اعلام گردد می توانیم با استفاده از وزارتخانه پیگیری خواهیم كرد.

مدیركل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام نمود: برای پروژه «قزوین-الموت- تنكابن» ردیف های ملی اختصاص پیدا كرده و برای آن امسال 100 میلیارد تومان تعریف شده است كه از محل فروش سهام شركت فولاد خوزستان تأمین خواهد شد.

وی عنوان كرد: پروژه «قزوین- الموت- تنكابن» در 4 قطعه احداث خواهد شد كه دو قطعه آن در قزوین و 2 قطعه در مازندران است. قطعه نخست از قزوین تا روستای شهرك به طول 65 كیلومتر و قطعه دوم از روستای شهرك تا روستای وناش به طول 30 كیلومتر است. هم اكنون وزارتخانه تاكید دارد كه قطعه اول به اتمام برسد چراكه این قطعه 70 درصد پیشرفت فیزیكی دارد و تا آخر سال 98 باید قطعه نخست به اتمام برسد.

مدیركل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان كرد: از كیلومتر 42 تا 45 به دلیل رانشی بودن زمین نیاز به تمهیدات ویژه دارد و به همین جهت نیاز به راه اندازی 2 دستگاه پل به طول 300 متر و تثبیت بستر به عمق 20 متر است.




1397/05/29
14:28:30
5.0 / 5
2342
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web