ستاد تنظیم بازار تصویب كرد؛

فروش خرما در فروشگاه ها با سود ۱۰ درصدی

فروش خرما در فروشگاه ها با سود ۱۰ درصدی

به گزارش ایزو وب کارگروه تنظیم بازار در مورد نحوه تأمین خرما از راه توزیع در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای برنامه ریزی نمود.


به گزارش ایزو وب به نقل از مهر، بر مبنای تصمیمات یکصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۰ و به استناد تصمیمات بند (۳) جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و استانداران سراسر کشور (موضوع نامه شماره ۶۰.۲۴۲۲۹ مورخ ۱۴۰۰.۱.۱۵) در خصوص ابلاغ اقلام مشمول طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و ضوابط در ارتباط با آن و گزارش اقدامات در ارتباط با تنظیم بازار خرما کشور از روند قیمت و تأمین و عرضه در شبکه های صنفی، بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و فروشگاه های زنجیره ای و به استناد تصمیمات کمیته رصد و پایش خرمای کشور مجدداً تصمیمات ذیل مورد تاکید قرار گرفت. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نسبت به هماهنگی و تنظیم شبکه گسترده توزیع خرمای مورد نیاز (مضافتی و کبکاب) در شبکه فروشگاه های زنجیره ای، بازارهای سازمان میادین شهرداری تهران و اصناف در رابطه با قیمت حداکثر ۱۰ درصد افزایش نسبت به قیمت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام و با هرگونه گران فروشی خارج از عرف پیرامون عرضه خرما برخورد قانونی نماید. کلیه فروشگاه های زنجیره ای متناسب با ابلاغ کمیته رصد و پایش خرما نسبت به عرضه مستقیم و گسترده خرما با دامنه سود ۱۰ درصدی طوری اقدام نمایند که در شلف ورودی فروشگاه های قابل رؤیت باشد. کلیه استان های سراسر کشور ضمن هماهنگی کامل با انجمن ملی خرما و تولید کنندگان معرفی شده به حوزه استان ها متناسب با نیاز استان و با تعیین شبکه مناسب نسبت به عرضه مستقیم خرما با قیمت مناسب تا آخر ماه مبارک رمضان اقدام نمایند.

1400/02/05
13:32:31
5.0 / 5
268
تگهای خبر: اصناف , بازار , تولید , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
ایزو وب
ISO Web