مدیرعامل ایدرو مطرح كرد:

امكان كاهش قیمت خودرو های داخلی در بازار

امكان كاهش قیمت خودرو های داخلی در بازار

به گزارش ایزو وب مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، از امكان كاهش قیمت خودرو های داخلی در بازار اطلاع داد.


به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، محمدباقر عالی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم جانبی خودرو، اظهار نمود: تا امروز قرارداد داخلی سازی ۱۲۰ میلیون یورو قطعه خودرو، با قطعه سازان داخلی نهایی شده و كار برای تولید این قطعات شروع شده است.
وی افزود: برپایه برنامه ریزی صورت گرفته در وزارت صنعت، معدن و تجارت راهبرد در نظر گرفته شده این است كه تا آخر سال ۱۴۰۰ این عدد به ۱۰ میلیارد دلار برسد.
او پیشبینی كرد: با رسیدن قطعات تولید شده خودرو در داخل به دست خودروسازان، امكان كاهش قیمت خودرو های داخلی در بازار وجود خواهد داشت.
عالی اضافه كرد: ما در ماه های گذشته با پیگیری رونق تولید سعی كردیم شرایط را برای افزایش توان واحدهای صنعتی داخلی فراهم نماییم و سومین میز تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو هم كه بنا بود روز گذشته در تبریز شروع به كار كند، به علت وقوع زلزله به تعویق افتاد.
به گفته مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در كنار خودرو هفت حوزه صنعتی دیگر هم در راه آغاز فعالیت های جدید قرار دارد كه یكی از آنها حوزه مس است.



1398/08/18
14:44:07
5.0 / 5
1859
تگهای خبر: بازار , تولید , سازمان , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web