نمایند مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

تورم 40 درصد است، رشد اقتصادی بدون نفت منفی 2 درصد

تورم 40 درصد است، رشد اقتصادی بدون نفت منفی 2 درصد

به گزارش ایزو وب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینكه تورم در ایران به۴۰ درصد رسیده است، اظهار داشت: آمارها نشان می دهند كه رشد اقتصادی ایران بدون درآمد نفتی منفی دو درصد است.



به گزارش ایزو وب به نقل از مهر، غلامرضا كاتب ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری گرمسار به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینكه رشد اقتصادی ایران بدون درآمدهای نفتی منفی دو درصد است كه با احتساب درآمد نفتی رشد منفی ما بسیار بالاتر هم می رود، اظهار داشت: امروز شرایط اقتصادی سبب شده تا تورم در ایران به ۴۰ درصد برسد.
وی بابیان اینكه تنها بخش هایی كه امروز در كشور رشد داشته اند كشاورزی و گردشگری هستند، ابراز كرد: بخش كشاورزی و گردشگری به جهت عدم وابستگی به خارج از كشور رشد خوبی داشته و در پنج ماهه ابتدای سال شاهد ورود چهار میلیون توریست به ایران بودیم.
عده ای با تخریب مجلس درصدد ایجاد تفرقه هستند
عضو خانه ملت بابیان اینكه اختلاف و تفرقه بین مردم و مسؤلان به منزله هم سویی با جهان استكبار است، اضافه كرد: عده ای با تخریب مجلس شورای اسلامی درصدد ایجاد تفرقه هستند كه باید از تحقق اهداف این افراد جلوگیری شود حال آنكه جلب رضایت مردم هدف مجلس است.
كاتب با تاكید بر اینكه مجلس شورای اسلامی همواره در ایجاد شفافیت در امور كشور پیشرو است، خاطرنشان كرد: تخریب و تضعیف اركان نظام گامی مؤثر در تحقق اهداف دشمنان در جهت نابودی انقلاب اسلامی ایران است
وی در ادامه با تاكید بر ضرورت بهره برداری از كمك های مردمی در عرضه خدمات به زائرین اربعین بیان كرد: اربعین مظهر انسجام ملت مسلمان ضد جهان استكبار است و باید از تمام ظرفیت های كشور در این راستا بهره برداری شود.
ضرورت حضور حداكثری مردم در پیاده روی اربعین
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با تاكید بر لزوم حضور حداكثری مردم در پیاده روی اربعین تصریح كرد: دستگاه های فرهنگی همچون سازمان تبلیغات اسلامی در راستا تبلیغ سیاست های اربعین و تبیین ریشه های دینی و فرهنگی این حركت عظیم معنوی تلاش بیشتری كنند.
كاتب در خاتمه از رشد ۳۰ درصدی توریست در كشور اطلاع داد و اظهار داشت: بیشترین واحدهای بوم گردی استان سمنان در گرمسار قرار دارد و الان با بهره گیری از ظرفیت های موجود، این شهرستان می تواند به قطب توریستی و گردشگری كشور تبدیل گردد.

1398/07/04
20:30:33
5.0 / 5
1390
تگهای خبر: اقتصاد , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ایزو وب
ISO Web