پرفروش ترین خودرو های فرانسه

پرفروش ترین خودرو های فرانسه

به گزارش ایزو وب اخیرا لیستی از پرفروش ترین برندهای خودروسازی در فرانسه انتشار یافته كه نشان داده است در اولین فصل از سال جاری میلادی، خودروسازان فرانسوی توانسته اند بیشترین میزان فروش را برای خود به ارمغان بیاورند.


به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، با عنایت به آنكه در هر فصل آمار پرفروش ترین خودرو های فروخته شده در كشورهای مختلف به خصوص بازارهای پراهمیت جهان همچون چین، ایالات متحده و كشورهای بزرگ اروپایی از طرف مؤسسات آماری و تحقیقاتی منتشر می شود، حالا اخیرا لیست جدیدی از پرفروش ترین خودرو ها و برندهای تولیدكننده در بازار خودروی فرانسه بعنوان یكی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در اروپا در بازه زمانی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر و عرضه شده است كه نشان داده است كاربران و مشتریان در این مدت بیشتر به كدام برندهای خودرو تمایل و علاقه نشان داده اند.
طبق گزارش وب سایت best selling cars، نمودار و جداول عرضه شده نشان داده است كه مشتریان و شهروندان فرانسوی تمایل زیادی به خریداری و استفاده از خودرو های ساخته شده توسط شركت های فرانسوی همچون گروه صنعتی پژو- سیتروئن و رنو از خود نشان داده اند؛ به شكلی كه این خودروسازان توانسته اند جایگاه قابل قبول و رتبه های بالایی این جدول را به خود اختصاص دهند.
مجموع فروش خودرو های گروه صنعتی پژو سیتروئن (PSA Group) در اولین فصل از سال ۲۰۱۹ میلادی، توانسته است ۱۸۶ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودرو به فروش برساند كه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۸۲ هزار و ۴۵۴ دستگاه خودرو)، شاهد یك رشد ۲.۱ درصدی بوده است.
شركت سیتروئن در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۶۱ هزار و ۲۲۶ دستگاه خودرو در بازار فرانسه فروخته این در حالیست كه در مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی تنها ۵۵ هزار و ۵۱۲ دستگاه خودرو روانه بازار كرده بود و حالا موفق شده است به یك رشد و افزایش ۱۰.۳ درصدی در میزان فروش خود نائل شود.
شركت DS كه یكی از زیرمجموعه های گروه PSA محسوب می شود، در این بازه زمانی ۵ هزار و ۴۳۷ دستگاه فروخته كه نسبت به ۵ هزار و ۳۴۰ دستگاه خودروی فروخته شده در مدت مشابه سال قبل، ۱.۸ درصد رشد را تجربه كرده است.
شركت خودروسازی اوپل هم بعنوان یكی دیگر از زیرمجموعه های PSA Group، ۲۰ هزار و ۹۹۵ دستگاه خودرو را به بازار فرانسه تزریق كرده است و با یك رشد ۱۳.۲ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۸ میلادی كه معادل ۱۸ هزار و ۵۴۸ دستگاه بود، در جایگاه چهارم جدول جای گرفت.
گروه صنعتی رنو فرانسه هم در مجموع ۱۳۸ هزار و ۵۲۸ دستگاه در اولین فصل از سال ۲۰۱۹ میلادی فروخت و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل كه توانسته بود ۱۴۰ هزار و ۶۱۲ دستگاه خودرو به فروش برساند، با ۱.۵ درصد كاهش مواجه گردید.
خودرو های فروخته شده توسط شركت رنو در همین بازه زمانی ۱۰۲ هزار و ۶۵ دستگاه بوده است كه در مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۶ هزار و ۶۹۴ دستگاه بوده و میزان آن ۴.۳ درصد كاهش یافته است.
داسیا هم با فروش ۳۵ هزار و ۶۱۶ دستگاه با یك افزایش ۵.۱ درصدی نسبت به فصل اول ۲۰۱۸ میلادی روبه رو شده است.
از مجموعه شركت های خودروسازی خارجی هم می توان به گروه صنعتی بی. ام. و با كاهش ۹.۶ درصدی، دایملر (مرسدس بنز) با ۱۱.۴ درصد افزایش، فورد با ۱۰.۸ درصد كاهش، هیوندای موتورز با ۴.۹ درصد افزایش، نیسان موتورز با ۳۶.۳ درصد كاهش، تویوتا موتورز با ۱.۱ درصد افزایش، فولكس واگن با ۵.۶ درصد افزایش، ولوو با ۱۹.۴ درصد افزایش اشاره نمود.



1398/04/18
13:08:16
5.0 / 5
1553
تگهای خبر: بازار , تولید , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
ایزو وب
ISO Web