همكاری گریت وال موتورز با بی.ام.و

خودروی برقی مینی از سال ۲۰۱۹ در چین تولید می گردد

خودروی برقی مینی از سال ۲۰۱۹ در چین تولید می گردد

ایزو وب: به دنبال امضای یك قرارداد سرمایه گذاری مشترك میان شركت خودروسازی بی.ام.و آلمان با گروه صنعتی گریت وال موتور چین، تولید یك خودروی برقی كوچك چینی در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی كلید زده خواهد شد.



به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت Automotive News Europe، از آنجایی كه خودروهای برقی و الكتریكی در جهان به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و خیلی از شهروندان و دولت ها درحال تمایل به سمت و سوی این خودروهای پاك و دوستدار محیط زیست هستند، شركت های خودروسازی بسیاری هم درصدد تولید انبوه خودروهای برقی هستند تا بتوانند گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود بربایند و بر بازارهای جهانی فروش خودروهای الكتریكی سلطه یابند.

حالا بعد از آنكه شركت بی.ام.و آلمان بعنوان یكی از بزرگترین و خوش آوازه ترین خودروسازان اروپایی با شركت گریت وال موتور چین ( Great Wall Motor) یك قرارداد سرمایه گذاری مشترك را در چین به امضا رساندند، قرار شد تولید انبوه خودروی برقی مینی (Mini) از سال آینده ۲۰۱۹میلادی شروع شده و همینطور سایر زیرساخت های لازم برای تولید سایر خودروهای الكتریكی توسط این خودروساز چینی فراهم گردد.

این سرمایه گذاری مشترك در شهر جیانگ سو چین صورت گرفت و مقرر است گریت وال به همراه بی.ام.و آلمان با همكاری های خود به احداث و راه اندازی یك كارخانه جدید و فوق مدرن و پیشرفته بپردازند.

هارالد كریگر - رئیس هیئت مدیره شركت بی ام و - در مراسم امضای این قرارداد مشترك عنوان كرد: این سرمایه گذاری مشترك می تواند آغازگر خوبی برای سایر همكاری های صنعتی میان آلمان و چین باشد.

همچنین این همكاری های مشترك تمركز ویژه ای بر روی تامین و تولید قطعات موردنیاز خودروهای الكتریكی و همینطور توسعه زیرساخت های لازم برای تولید انبوه آنها دارد.

سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی چین چهارمین بازار بزرگ فروش محصولات مینی در جهان را به خود اختصاص داد كه در آن حدودا ۳۵ هزار دستگاه خودروی مینی به بازار ارائه شد.




1397/04/22
23:37:53
5.0 / 5
2249
تگهای خبر: بازار , توسعه , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
ایزو وب
ISO Web