۱۰۰۰ خودرو به مزایده گذاشته می شود

۱۰۰۰ خودرو به مزایده گذاشته می شود

به گزارش ایزو وب، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از فروش حدود ۱۰۰۰ خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی در دو نوبت مزایده اطلاع داد.



به گزارش ایزو وب به نقل از مهر، عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل جمع آوری و فروش سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: در جهت اجرای دستور معاون اول رئیس جمهور در خصوص تسریع تعیین تکلیف خودرو های سواری و ماشین آلات راهسازی متروکه در انبارهای این سازمان در سطح کشور، مجوزهای فروش یک هزار دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی در ۲ مزایده ۲۸۰ و ۵۸۱ دریافت شد.
وی اضافه کرد: متقاضیان جهت شرکت در مزایده ۲۸۰ تا ۲۵ مهرماه و در مزایده ۵۸۱ تا ۲۸ مهرماه امکان بازدید و عرضه پیشنهاد دارند کل امیدواریم این ماشین آلات به فروش برسد.
اجتهادی با اشاره به اینکه در این مزایده ها ۳۳۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی و معدنی و مابقی خودرو های سواری به مزایده گذاشته خواهد شد، اظهار داشت: رمزگشایی پیشنهادها دو روز پس از اتمام پایان مهلت عرضه پیشنهاد صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل جمع آوری و فروش سازمان اموال تملیکی اظهار نمود: متقاضیان با رفتن به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و یا آدرس tamliki.ir می توانند با مشاهده فهرست ماشین آلات، محل بازدید را انتخاب و در مزایده شرکت نمایند.

1402/07/23
15:43:18
5.0 / 5
242
تگهای خبر: سازمان , شركت , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ایزو وب
ISO Web