برای اولین بار صورت می گیرد
فروش ۲ محصول ایران خودرو در اولین فروش فوق العاده ۱۴۰۱
گروه صنعتی ایران خودرو در نخستین طرح فروش فوق العاده در سال جدید، دو محصول خودرا برای نخستین بار عرضه نموده است. این طرح از امروز (سه شنبه) طبق رسم سه شنبه های ایران خودرویی، با عرضه پنج محصول (در مجموع) به مرحله اجرا در آمده است و تا اختتام روز پنجشنبه (18 فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، آخرین طرح فروش فوق العاده اجرا شده برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در آخرین هفته اسفند ماه ۱۴۰۰ برای محصولات خانواده هایما (هایما S۵ توربوشارژر اتوماتیک با گیربکس شش سرعته و هایما S۷ پلاس توربوشاژر اتوماتیک) بدون قرعه کشی بوده است.
حال این گروه صنعتی از امروز (سه شبه) نخستین طرح فروش فوق العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را به مرحله اجرا در آورده است؛ این طرح که سی و ششمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و سومین طرح پشتیبانی از قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر است.
در این طرح دو محصول جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه ای برای نخستین بار، در کنار پژو پارس مجهز به موتور XU۷P، پارس ELX با موتور TU۵، راناپلاس با موتور TU۵پلاس و سقف شیشه ای و همین طور مجهز به گیربکس شش سرعته دستی با قیمت قطعی عرضه شده است.
طبق روال فروش ایران خودرو در سه شنبه های ایران خودرویی، مهلت ثبت نام از امروز شروع و به مدت سه روز تا اختتام روز پنجشنبه (۱۸ فروردین ماه) خواهد بود. متقاضیان این طرح در موعد مقرر می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir درخواست خودرا ثبت کنند.
قرعه کشی این طرح، برای تعیین مشتریان نهایی روز شنبه هفته آتی (۲۱ اسفند ماه) در حضور نهادهای نظارتی انجام خواهد شد. مراسم قرعه کشی بوسیله سایت رسمی ایران خودرو به آدرس ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به آدرس ikco_ir بصورت زنده پخش خواهد شد. بعد از قرعه کشی، اسامی منتخبان بوسیله سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.
محدودیت های فروش فوق العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می شود و بر این اساس شروطی همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.
لازم به ذکر است همانطور که اشاره شد، همزمان با برگزاری سی و ششمین طرح فروش محصولات ایران خودرو، این گروه خودروسازی در امتداد ابلاغ قانون پشتیبانی از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی، سومین طرح حمایتی خود برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا مابعد آنها، بعد از تاریخ فوق متولد شده باشند، را اجرائی کند؛ مادران مشمول امکان ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی بوسیله قرعه کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذی ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.
نکته قابل توجه این است که در بخشنامه فروش طرح حمایتی خانواده، شروطی همچون عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی یا ارائه گواهی نامه معتبر ذکر نشده است و معین نیست آیا به اقتضای طرح های پشتیبانی از خانواده و اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر است، این دو شرط حذف گردیده است یا سهواً ذکر این دوشرط در بخشنامه از قلم افتاده است.
خودروهای ارائه شده، مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام برای هر دو طرح مشابه بوده و تنها کدهای فروش متفاوت می باشد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب