افزایش كیفیت خدمات آب و فاضلاب با همكاری پست

افزایش كیفیت خدمات آب و فاضلاب با همكاری پست

ایزو وب: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از افزایش کیفیت خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب، با بهره بردن از بانک اطلاعاتی شرکت پست کشور خبرداد.


به گزارش ایزو وب به نقل از صدا و سیما، حمید رضا جانباز در آئین امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت پست با اعلان اینکه زمان رفع نقصها شبکه آب در کشور، کمتر از سه ساعت است اضافه کرد: با امضای این تفاهم نامه و همکاری با شرکت پست زمان این خدمات رسانی بسیار کاهش خواهد یافت. وی اظهار داشت: در این همکاری، دو شرکت دولتی آب و فاضلاب کشور و پست می توانند اطلاعاتی که برای تهیه آنها هزینه قابل توجهی صرف شده است را باهم به اشتراک گذارند و در این راستا مردم نیز از مزایای این فعالیت بهره مند خواهند شد. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اعلان اینکه امضای تفاهم نامه، نقطه شروع حرکت ما برای همکاری و تبادل اطلاعات است اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب کشور از ظرفیت های شرکت پست برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین شهری و روستایی استقبال می کند. جانباز اظهار داشت: ما بعد از بررسی کارهای قابل اجرا با کمک شرکت پست، این فعالیت ها را به صورت آزمایشی در بعضی مراکز شروع و بعد از کسب نتایج آنرا در سراسر کشور عملیاتی خواهیم کرد. وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی مشترک بین دو شرکت اضافه کرد: امضای این تفاهم نامه اتفاق خوبی است،، اما شیوه پیگیری آن نیز برای رسیدن به نتیجه بسیار مهم خواهد بود، بدین سبب باید نمایندگانی از طرفین در بازه های زمانی مشخص، وضعیت اجرائی شدن این تفاهم نامه را بررسی و آنرا گزارش کنند که ما در جریان روند آن قرار بگیریم. مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب کشور به زودی با رونمایی از مرکز پایش آب، در آستانه یک رویداد بزرگ خواهد بود تا بتوان به این شکل خدمات رسانی را با کیفیت بیشتری انجام داد.


منبع:

1399/12/03
23:15:17
0.0 / 5
327
تگهای خبر: بانك , خدمات , شركت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web