نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی:

موافقت كارفرمابا به روز شدن حقوق كاركنان هفت تپه

موافقت كارفرمابا به روز شدن حقوق كاركنان هفت تپه

به گزارش ایزو وب نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خواسته ما این است كه حقوق كارگران هفت تپه به روز رسانی شود كه در این راستا كارفرما با این خواسته موافقت نمود.



محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه امروز درباب تعیین تکلیف حقوق معوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در تهران، اظهار نمود: خواسته اول ما این بود که حقوق کارگران به روز شود و کارفرما با این خواسته موافقت نمود.
وی به مصوبه ای درباب به روز رسانی حقوق کارگران در این نشست اشاره نمود و اضافه کرد: کارفرما اعلام نمود که حساب های شرکت بلوک شده است و نماینده قوه قضائیه نیز در جلسه حضور داشت تا پیگیری های لازم را در این راستا داشته باشد.
کعب عمیر با اشاره به اینکه کارگران هفت تپه دو ماه و نیم حقوق معوق دارند، اشاره کرد: هیئت مدیره شرکت باید آن توسعه ای را که وعده داده بود، محقق کند تا اشتغال زایی بیشتری به دنبال داشته باشد.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت هفت تپه پنج هزار کارگر دارد، تصریح کرد: هیئت مدیره بیان داشته که ۱.۴ میلیارد دلار یا ۷۵۰ میلیون دلار وام ارزی را از صندوق توسعه ملی دریافت نکرده است و الان در حال مواخذه از طرف قوه قضائیه است که اگر این بهتان اثبات نشود، می توانند به کار خود ادامه دهد.
وی تصریح کرد: هیئت مدیره اعلام نموده که مبلغ وام خیلی کمتر از مبالغ اعلامی بوده است.
کعب عمیر در آخر بیان کرد: این شرکت ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی به بیمه تامین اجتماعی دارد و همین طور مبالغی هم به شرکت آب، برق و گاز بدهکار هستند که باید به صورت اقساطی پرداخت گردد.
به گزارش ایزو وب به نقل از مهر، در آخر این جلسه، حسین آمیلی، نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه اظهار داشت: حقوق فروردین ماه کارگران بخش کشاورزی، حراست، کارخانه و نیروهای قراردادی شرکت هفت تپه پرداخت شده است و حقوق مابقی کارگران و مطالبات اردیبهشت ماه نیز فردا و حقوق خردادماه، در مرداد امسال پرداخت می شود.


منبع:

1399/04/16
22:31:38
5.0 / 5
1702
تگهای خبر: توسعه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
ایزو وب
ISO Web