اعطای دو تسهیلات برای شركت های حاضر در نمایشگاه اینوتكس 2018

اعطای دو تسهیلات برای شركت های حاضر در نمایشگاه اینوتكس 2018

ایزو وب: به منظور بهره برداری هر چه بهتر شركت های دانش بنیان از هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتكس 2018 عناوین حمایتی و تسهیلات، توسط دبیرخانه این نمایشگاه اعلام گردید.



به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا از سوی دبیرخانه هفتمین نمایشگاه اینوتكس 2018 (INOTEX 2018) تسهیلاتی برای شركت های دانش بنیان و فناور اتخاذ شده است.

شركت های دانش بنیان نوپا و تولیدی، می توانند 70 درصد هزینه های حضور در نمایشگاه INOTEX را تا سقف 50 میلیون ریال از صندوق نوآوری و شكوفایی حمایت دریافت كنند. شركت های مشمول برای اطلاع از جزئیات این حمایت می توانند به پورتال توانمندسازی صندوق نوآوری و شكوفایی به آدرس cbd.nsfund.ir/exhibition رجوع كنند.

شركت های خلاق برای استقرار در قالب كانتر استندآپ، حداكثر 10 شركت و به میزان 100 درصد حمایت خواهند شد.

شركت های خلاق می توانند برای حضور در قالب غرفه 15 میلیون ریال حمایت دریافت كنند. این حمایت ها توسط دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شركت های خلاق (مستقر در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) صورت خواهد گرفت. علاقه مندان می توانند برای عرضه درخواست با شماره ۰۲۱۶۶۵۵۵۸۲۴ داخلی ۳۴ تماس بگیرند.

به منظور پشتیبانی از خرید و فروش محصولات فناورانه و تبادل فناوری با شركت ها و هیأت های تجاری خارجی بانك توسعه صادرات ایران در قالب تسهیلات «اعتبار خریدار»، صادرات كالا و خدمات دانش بنیان را تحت پوشش بیمه ای صندوق ضمانت صادرات ایران تامین مالی خواهد نمود.

اعطای این تسهیلات در مرحله اول مستلزم توافق اولیه صادركنندگان ایرانی و خریداران خارجی و عرضه درخواست از جانب طرف ایرانی است.

صادركنندگان و یا سرمایه گذاران كه درصدد صادرات و یا سرمایه گذاری در كشور جمهوری اسلامی ایران و یا هر كشور دیگری هستند (به شرط صادراتی بودن طرح) می توانند طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی مربوط را به بانك توسعه صادرات برای بهره مندی از تسهیلات «اعتبار فروشنده» عرضه كنند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با مبحث اصلی «شهر هوشمند» از 14 تا 16 تیرماه در مجتمع نمایشگاهی گفتگو در تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه، اجزای مختلف اكوسیستم نوآوری و استارتاپی كشور حضور خواهند داشت.




1397/03/09
17:52:59
5.0 / 5
1872
تگهای خبر: بانك , توسعه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
ایزو وب
ISO Web