وزیر ارتباطات:

خط قرمز ما کیفیت خدمات پستی است

خط قرمز ما کیفیت خدمات پستی است

به گزارش ایزو وب، وزیر ارتباطات از ساماندهی اپراتورهای پستی اطلاع داد و گفت حمایت دولت از بخش خصوصی، مشروط به تضمین کیفیت خدمات و کسب رضایت مردم است.


به گزارش ایزو وب به نقل از خبر آنلاین و برپایه گزارش زومیت، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست با اپراتورهای پستی، پست را یکی از ارکان اقتصاد دیجیتال دانست و بر ضرورت ساماندهی فعالین این حوزه تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد حمایت دولت چهاردهم از بخش خصوصی تنها در صورتی ادامه خواهد یافت که کیفیت خدمات تضمین شود و رضایت عمومی جلب گردد.
هاشمی با اشاره به لزوم بازبینی در ساختار اپراتورها، از بخش خصوصی خواست در تدوین لایحه «قانون جامع پست» مشارکت فعال داشته باشند. وی همین طور پیشنهاد تشکیل انجمن صنفی منسجم برای پیگیری مطالبات این صنعت را بیان کرد.
در این جلسه، مدیران اپراتورهای پستی هم به چالش هایی چون کارهای غیرمجاز، تعرفه های غیررقابتی و مسایل گمرکی اشاره کردند و ظرفیت بالای صنعت پست برای اشتغال زایی و سرمایه گذاری را یادآور شدند. محمد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی پست، حضور اپراتورهای خصوصی را نقطه عطفی در راه توسعه این صنعت دانست و بر ساماندهی بازیگران مختلف این حوزه تاکید کرد.

1404/07/25
12:08:12
5.0 / 5
21
تگهای خبر: آنلاین , اقتصاد , توسعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
ایزو وب
ISO Web