آپكو خدمات خودرا به صورت سیار ارائه می كند

آپكو خدمات خودرا به صورت سیار ارائه می كند

ایزو وب: مدیرعامل شركت خودرو های سفارشی ایران خودرو (آپكو)، از برنامه همكاری با امداد خودروی ایران برای ارسال، تحویل و نصب قطعات آپشن بر روی خودرو به صورت سیار آگاهی داد.



به گزارش بازرگانی مهر به نقل از ایکوپرس، کیوان وزیری، مدیرعامل آپکو، از آغاز همکاری با نهادها و ارگان های مختلف برای تجهیز خودرو ها نیز آگاهی داد و اضافه کرد: اخیرا یکی از خودرو های صنایع دفاعی را تجهیز کرده ایم و به دنبال عقد تفاهم نامه و قرارداد برای تجهیز خودرو های در رابطه با این سازمان هستیم.
وی افزود: توسعه همکاری با نمایندگی های مجاز ایران خودرو برای ارائه خدمات آپشنال مورد درخواست مشتریان، همچون طرح های آپکو است. این در حالیست که آپکو الان با ۴۰ نمایندگی مجاز ایران خودرو در حال همکاری است.
مدیرعامل آپکو اشاره کرد: برنامه های میان مدت و بلندمدتی را در دستور کار قرار داده ایم تا با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، دست واسطه گران و سودجویان بازار آپشن خودرو را کوتاه نماییم. تولید محصول سفارشی در خط تولید نیز از دیگر برنامه های آپکو است. در این راستا آپشنال کردن خودروهایی مانند خانواده دنا، پارس و سمند در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: برای توسعه بازار محصولات آپشنال، به دنبال ورود به بازار کشور عراق هستیم.
وزیری با تاکید بر ضرورت دریافت خدمات آپشن از شرکت آپکو اضافه کرد: ایمنی و رفاه مشتریان، از الزامات مهم آپکو در ارائه خدمات است و با توجه به این که تمامی اقدامات با رعایت استانداردهای لازم صورت می گیرد، خدمات گارانتی خودرو نیز به صورت کامل ارائه می شود.
وی اضافه کرد: نصب قطعات ایمنی، داخلی، برقی، یدکی، صوتی و تصویری مانند دزدگیر، حسگر و دوربین و قطعات تزئینی مانند موکت، سرامیک و قطعات ارگونومی با تنوع و رعایت استانداردهای گروه صنعتی ایران خودرو توسط شرکت آپکو انجام می شود.
وزیری درباره درگاه های موجود برای خرید قطعه از آپکو اظهار داشت: مشتریان می توانند بوسیله سایت اینترنتی و همین طور مراجعه حضوری نسبت به خرید و نصب اقلام آپشن برای خودرو اقدام نمایند. مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو نیز دریافت کننده نظرات و انتقادات مصرف کنندگان از خدمات آپکو است.
وی اشاره کرد: تمامی دیدگاه ها و انتقادات مشتریان در شرکت آپکو بررسی و برای اجرای آن برنامه ریزی می شود.
وی در آخر اظهار داشت: اقدامات لازم درباب ارتقای دانش فنی کارکنان این شرکت در حال انجام می باشد تا با بهبود کیفیت خدمات زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان برقرار شود.


منبع:

1399/07/18
21:30:27
5.0 / 5
120
تگهای خبر: بازار , توسعه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web