با هدف كاهش مراجعات حضوری انجام می شود؛

راه اندازی سامانه امور مشتركان گاز

راه اندازی سامانه امور مشتركان گاز

ایزو وب: مدیر فناوری اطلاعات شركت ملی گاز، از طریق اندازی پورتال سامگ (سامانه امور مشتركان شركت ملی گاز) تا سه ماه آینده با هدف كاهش مراجعات حضوری مشتركان اطلاع داد.


به گزارش ایزو وب به نقل از وزارت نفت، روح الله نوریان با بیان این كه در برنامه ششم توسعه به بحث دولت الكترونیك تاكید ویژه ای شده و یكی از سیاست های كلی برنامه ششم، كسب رتبه برتر دولت الكترونیك در منطقه است، اظهار داشت: همچون وظایف فناوری اطلاعات در برنامه ششم توسعه، بحث زیرساخت ها و شبكه ملی اطلاعات است و تمامی دستگاه های اجرایی باید شرایطی را فراهم نمایند تا وب سرویس ها در بستر شبكه ملی اطلاعات بدون حضور مراجعان، به آحاد جامعه عرضه شود. وی با اشاره به این كه در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده تا مراجعات حضوری مردم به دستگاه های دولتی ۱۲.۵ درصد كاهش و معاملات الكترونیك هر سال، ۷.۵ درصد افزایش یابد، اظهار نمود: این اقدام سبب شفافیت بیشتر و ارتقای نظام سلامت اداری خواهد شد. نوریان با بیان این كه شركت ملی گاز ایران با هدف خدمت رسانی به مردم در بستر دولت الكترونیك گام های موثری برداشته است، تصریح كرد: شركت ملی گاز با هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات، پورتال سامگ (سامانه امور مشتركان شركت ملی گاز) را تا سه ماه آینده در بستر دولت همراه راه اندازی خواهد نمود تا ضمن كاهش مراجعات حضوری مشتركان، ۲۲ فرآیند خدمات به مشتریان با استفاده از همین سامانه عرضه شود. به قول وی، اكنون در برخی از استان های كشور با عنایت به ضریب نفوذ اینترنت و فناوری اطلاعات، مبادلات الكترونیكی و پرداخت قبوض تا سقف ۷۰ درصد افزایش یافته و در بعضی دیگر از استان ها، میزان نفوذ و پوشش كمتر است.

1397/02/29
13:57:50
5.0 / 5
21
تگهای خبر: توسعه , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
ایزو وب
ISO Web