با رئیس سازمان بورس، به صورت مستقیم ارتباط برقرار كنید

با رئیس سازمان بورس، به صورت مستقیم ارتباط برقرار كنید

به گزارش ایزو وب دو مرکز پاسخگویی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار به راه افتاده است و سهام داران می توانند از این طریق پیشنهادها، شکایات و درخواست های خویش را مطرح کنند.


به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، درصورتیکه سرمایه گذاران خواسته ای از نهاد ناظر بازارسرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی در مورد فرآیندهای کلی در رابطه با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند می توانند از راه مرکز ارتباط مردمی، آنرا پیگیری کنند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسئولین مربوطه جهت رسیدگی قرار خواهد داد.
نشانی این مرکز public@sidsco.ir است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری می باشد. گفتنی است پیشتر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره ۶۳۷۵ راه اندازی شده که سهامداران می توانند موضوعات خویش را به شکل تلفنی ارائه نمایند.
همینطور در صورتیکه سرمایه گذاران نیاز ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیام ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را از راه نشانی chairman@seo.ir اعلام کنند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن مبحث بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.




منبع:

1400/01/31
13:12:30
5.0 / 5
962
تگهای خبر: آینده , بازار , بورس , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
ایزو وب
ISO Web