تا پایان اردیبهشت ماه

گواهی مالیات نقل و انتقال مسكن از راه دفاتر اسناد رسمی صادر می شود

گواهی مالیات نقل و انتقال مسكن از راه دفاتر اسناد رسمی صادر می شود

به گزارش ایزو وب معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی كشور اظهار داشت كه تا آخر اردیبهشت ماه صدور گواهی مالیات نقل و انتقال املاك مسكونی در مراكز استان های كشور از راه دفاتر اسناد رسمی صورت می گیرد.


به گزارش ایزو وب به نقل از ایسنا، محمد مسیحی اظهار داشت: سامانه برون سپاری دریافت مالیات نقل و انتقال املاک به دفاتر اسناد رسمی (موضوع تبصره (۴) ماده ۱۸۷ قانون مالیات های مستقیم) با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، طراحی و بعد از طی مراحل تست پایلوت، پیاده سازی آن از اسفند ماه ۱۳۹۸ به کلیه دفاتر اسناد رسمی مستقر در مناطق بیست و دو گانه شهر تهران توسعه یافته و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی، وی ادامه داد: شرایط حساس ناشی از شیوع کرونا سبب شد به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه از راه توسعه اهداف دولت الکترونیک، با هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این طرح تا آخر اردیبهشت ماه در مراکز استان ها اجرایی شود و پس از اجرا در مراکز استان ها به سرعت در سرتاسر کشور عملیاتی می شود.
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در انتها سخنانش اظهار نمود: طبق این طرح، صدور گواهی مالیاتی برای نقل و انتقال قطعی و قطعی رهنی املاک مسکونی از راه دفاتر اسناد رسمی صورت خواهد گرفت.



1399/02/17
14:23:58
5.0 / 5
1413
تگهای خبر: توسعه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
ایزو وب
ISO Web